.

.

Nový design!

Want access to tons of colorful, free resources to help you grow your blog, business and brand? This library for lady bosses and bloggers is brimming with worksheets, pretty stock photos, workbooks, templates and more! For FREE, of course.: Přeci jen si někdy říkám, že být nemocný nemusí být zas tak špatné...Je to totiž jediná doba, kdy mám na blog opravdu čas a všechny školní stresy nechávám v pozadí. Když jsem u Verunky viděla nový design. Řekla jsem si,že i já bych se mohla odpoutat od klasických šablon bloggeru a najít si nějakou vlastní. Chtěla jsem to udělat již dlouho, ale nikdy jsem nevěděla, jak to vlastně udělat a co přesně hledat. Takže děkuji Verů! ♥♥♥
Obávala jsem se, že nenajdu vůbec nic, jelikož všechny šablony, které by se mi zamlouvaly a hodily by se k mému blogu stály kolem 30 USD ...a to né děkuji. Když už jsem narazila na něco zdarma, tak to dělalo problémy a prostě klasické schválnosti vzhledů na blogy. Nakonec jsem tedy úspěšně našla design, který se mi líbil a hlavně byl k němu podrobný návod, jak nastavit! Co víc si přát. 
Na vyhledání doporučuji PINTEREST (hesla: free bloggers tempaltes), nikdy by mě nenapadlo, žena mé oblíbené DIY a fashion stránce najdu vzhled pro blog, ale co se nejmíň očekává, to nejvíce překvapí! :) 
Celkově má design ještě mouchy s kterými si moc nevím rady, ale ono se to časem zpraví. Navíc o funkcích, který má blog teď se mi snad ani nezdálo!
Líbí se vám nový vzhled? Jak jste na tom s nastavováním šablon a HTML kody vy? 

Jinak bych byla moc vděčná, kdybyste si přečetli včereší POST. Na téma: Herci, pivo, Majáles....aneb co je důležité!
-Eva
Nový design! Nový design! Reviewed by Eva K. on 7:53 Rating: 5

4 komentáře:

  1. Jůůů, máš to tu krásné, Evičko! ♥ A nemáš vůbec za co, jsem ráda, že jsi taky našla něco, co se Ti líbí a co Ti vyhovuje :).

    OdpovědětVymazat
  2. jéj krásne to tu je veľmi , pekne úľadné, super ! :) ja som tiež menila dizajn jak šalená nevedela som sa v ničom nájsť ale už som sa našla konečne po 5-tich alebo koľkých šablonách hehe :D

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já stále přemýšlím o změně, pár věcí mě tu přeci jen velmi rozčiluje! :D Ale chvilku vydržím, stále jsem nenarazila na vhodnou šablonku a tata porzatím plní funkci! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář! Doufám, že se ti zde líbilo a někdy zas ;)

INSPIRATION

“The life you have led doesn’t need to be the only life you have.” – Anna Quindlen

“Travel is the only thing you buy that makes you richer.” – Anonymous

“Not all those who wander are lost.” – J.R.R. Tolkien

Používá technologii služby Blogger.